بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

معروف ترین برند های لاک ناخن

امروز می خواهیم شما را با ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا کنیم که امروزه خیلی از دختر خانم ها و زنان وقت خود را در آرایشگاه های کاشت ناخن می‌گذرانند. چرا که ناخن یک یکی از از اعضای بدن است که زیبایی خاص را به خانمها می دهد.
لاک ناخن یکی از لوازم آرایش های خانم ها هست که همیشه حداقل یک عدد در جعبه لوازم آرایش آنها پیدا میشود.لاک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی است که از زمان قدیم تا کنون از این محصول استفاده می کنند. در زمان های قدیم در حدود پنج هزار سال پیش در روم و چین و هندوستان مرسوم بوده و بانوان رومی به ناخن های خود حنا و رنگ های متنوعی می زدند،و به ناخن های دستشان زینت خواصی می دادند.معروف ترین برند های لاک ناخن

اشراف زادگان و ثروتمندان های قدیمی در آن زمان ناخن هایشان را با طلا و نقره تزیین می کردند و زیبایی خاصی را به ناخن های خود شان می دادند.و بعدها در قرن ۱۹ میلادی روغن های خوشبوی به بازار آمد که خانمها با یک چرب به روی ناخن های خود می کشیدند تا براق شود. از سال ۱۹۳۰ لاک وارد بازار شد و با استقبال چشمگیری رو به رو شد. این روزها می بینیم که هر هفته رنگ و مدل و دیزاین ناخن ها تغییر می کند. با پیشرفت دنیای مد لاک های جدیدی مانند اکلیلی ، شنی ، شب نما ، مغناطیسی ، ترک ، ژله‌ای و… در بازارها عرضه می‌شود.که در آخر مطلب درباره چند مدل از این لاک ها صحبت خواهیم کرد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید و با ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا شوید.

1-OPI

OPI فرم اختصاری Odontorium Products Inc است. این محصول لاک ناخن آمریکایی است که ملکه لاک ها لقب گرفت . این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۳ به صورت تخصص در زمینه لاک فعالیت کرد. لاک ناخن او پی آی یکی از محبوبترین مارک های این صنعت است. عرض قلم مو مربع شکل برای استفاده از لاک بر روی ناخن عالی است. علاوه بر این، او پی آی سریع خشک می شود.برندی است که بصورت تخصصی در تولید لاک ناخن فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در نورث هالیوود(لس آنجل) قرار دارد.

برای خواندن ادامه مطلب: http://pezeshka.com/3-of-the-most-famous-nail-polish-brands/

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی