بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

کربوکسی تراپی ازآنجایی‌که طراوت و شادابی پوست همیشه مسئله مهمی بوده و اغلب خانم‌ها با این مسئله درگیر هستند و همیشه به این مسئله توجه می‌کنند که چه روش‌هایی می‌تواند بر پوست آن‌ها تأثیر مثبتی داشته باشد و یا اینکه با چه‌کارهایی می‌توانند پوست شاداب‌تری داشته باشند. روش‌های متفاوتی برای داشتن پوست بهتر و زیبا برای اشخاص مختلف وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد.

کربوکسی تراپی
این روش نوعی از مزوتراپی است، با این تفاوت که در آن به جای تزریق مایع‌های مزوتراپی از گاز دی‌اکسید کربن استفاده می‌گردد و این تزریق می‌تواند در لایه مزودرم پوست یا لایه‌های عمیق‌تر پوست انجام گیرد. این روش یک درمان سریع و بدون بیهوشی انجام می‌گیرد. انجام این کار موجب بیشتر شدن جریان خون موضعی، افزایش قابلیت ارتجاعی پوست، بهبود سلولیت و درنهایت تولید کلاژن می‌گردد. در ادامه به بررسی جزئیات این عمل می‌پردازیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

برای خواندن ادامه مطلب: https://clinicavina.com/carboxy-therapy/

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی