بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل چه موقع است؟

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل سن کاشت ریش و سبیل از آنجایی اهمیت دارد که اگر زودتر زمان مقرر انجام شود ممکن است کاری اضافه و عبث باشد. اصولا رشد موهای ریش و سبیل تا  25 سالگی ادامه دارد به همین دلیل ابتدا باید تحمل کنید و منتظر رشد کامل موهای طبیعی بمانید. اما اگر همچنان ریش شما پر پشت نشد می توانید بعد از این سن موهای ریش و سبیل خود را به کمک موهای پشت سر و یا قسمت های دیگر بدن پر پشت نمایید.

اگر در اثر سانحه موهای ریش و سبیل خود را از دست داده باشید محدودیت سنی برای کاشت آن وجود ندارد و در صورت امکان پزشک می تواند موهای ریش و سبیل شما را کاشت بزند. سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل ،داشتن ریش و سبیل پر پشت و زیبا یکی از آیتم های جذابیت آقایون به شمار می آید و طبق آمارهای جهانی مردانی که ریش و سبیل دارند نسبت به دیگر آقایون جذابیت بیشتری دارند. از این رو این موضوع تا حدی برای آقایون اهمیت پیدا می کنند که آنها ترجیح می دهند موهای ریش و سبیل خود را پر پشت نمایند. اما در بعضی آقایون به دلایلی امکان رشد موها وجود ندارد. از این رو فرد ترجیح می دهد با این کار زیبایی صورت خود را افزایش دهد. کاشت ریش و سبیل در هر سنی در کلینیک تخصصی آوینا تهران انجام می شود. کافی است برای گرفتن مشاوره با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل چه موقع است؟

دلایل کاشت ریش و سبیل

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل ، کاشت برای فردی اهمیت دارد که ریش و سبیل صورت او را زیبا نماید و یا ایرادات صورت او را برطرف نماید. اما دلیل رشد نکردن و یا ریزش موهای ریش و سبیل چیست؟

  • ژنیتیک

قبل از اینکه برای درمان کم پشتی ریش خود اقدام کنید بهتر است به اطرافیان خود در خانواده نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که آیا کم پشتی موی ریش و سبیل شما طبیعی است و یا بر عکس دیگر اعضا این شما هستید که این مکشل را دارید. اگر به صورت کلی در تمام خانواده شما کم پشتی ارثی است بهتر است به فکر درمان کم پشتی نباشید و از همان ابتدا برای کاشت ریش و سبیل اقدام نمایید؛ چرا که عوامل ارثی راه حل درمانی ندارد. برای این کار بهتر است صبر کنید تا سن 25 سال شما کامل شود و رشد موهای شما نیز کامل گردد بعد از این سن امکان کاشت مو برای شما فراهم است.

خواندن ادامه مطلب در سایت :https://clinicavina.com/suitable-for-planting-beards-and-mustaches/

  • ۹۹/۰۲/۱۶
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی