بهترین مرکز تزریق ژل

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جوانسازی پوست

جوان‌سازی چین چروک های صورت

جوانسازی پوست افراد به ‌مرور زمان و با افزایش سن چروک می‌شود و پوست درگیر خطوط و چین هایی در لایه زیرین خود می‌گردد؛ که در این موارد از کرم‌ها و یک سری درمان‌های موضعی برای کم کردن سطح چروک پوست استفاده می‌گردد ولی این کرم‌ها توانایی درمان چروک های عمیق را ندارد و برای رفع چروک های ایجادشده احتیاج به عمل‌های جراحی می‌باشد.

جوان‌سازی پوست

 

جوانسازی پوست از مهم‌ترین جراحی‌هایی است که برای برطرف کردن چین و چروک بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد و برای انجام این روش باید تا حدی چین و چروک ها را پر کرد، به همین خاطر برای انجام این روش از مزوتراپی به همراه بوتاکس و یا میکرودرمابرژین نیز می‌توان استفاده نمود. روش مزوتراپی موجب فعل و انفعالاتی در پوست می‌گردد و منجر می‌گردد که سلول‌های قدیمی از بین می‌رود و جایگزین آن سلول‌های جدیدی می‌گردد.

تکنیک‌های مختلف جوان‌سازی پوست

در قدیم برای طراوت بخشیدن به پوست از نخ استفاده می‌شد و این روش هنوز در برخی از نقاط جهان هنوز مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای درمان چروک های پیشانی و کنار چشم‌ها از روش بوتاکس استفاده می‌گردد تا از پیشرفت چروک ها جلوگیری می‌نماید. یک سری داروها برای طراوت بخشیدن به پوست درروش مزوتراپی مورداستفاده قرار می‌گیرد مانند انواع آمینواسیدها، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری. در ضمن از یک سری مواد طبیعی نیز برای جوانسازی پوست نیز استفاده می‌شود مانند گوجه‌فرنگی که برای زیبایی پوست بسیار تأثیرگذار است.
جوان‌سازی صورت با لیزر: در این روش با استفاده از لیزر لرزشی به پوست وارد می‌شود و پوست را مجبور به کلاژن سازی می‌نماید. این روش از مؤثرترین روش‌های شاداب نمودن پوست می‌باشد و برای برطرف نمودن مشکلات پوستی در این روش پرتوهای لیزر را به ناحیه‌های عمیق پوست می‌فرستند. می‌توان از طریق این روش خطوط متوسط تا عمیق را برطرف نمود و رنگ و بافت پوست را تا حد زیادی التیام بخشید.

خواندن ادامه مطلب:https://clinicavina.com/skin-rejuvenation/

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل چه موقع است؟

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل سن کاشت ریش و سبیل از آنجایی اهمیت دارد که اگر زودتر زمان مقرر انجام شود ممکن است کاری اضافه و عبث باشد. اصولا رشد موهای ریش و سبیل تا  25 سالگی ادامه دارد به همین دلیل ابتدا باید تحمل کنید و منتظر رشد کامل موهای طبیعی بمانید. اما اگر همچنان ریش شما پر پشت نشد می توانید بعد از این سن موهای ریش و سبیل خود را به کمک موهای پشت سر و یا قسمت های دیگر بدن پر پشت نمایید.

اگر در اثر سانحه موهای ریش و سبیل خود را از دست داده باشید محدودیت سنی برای کاشت آن وجود ندارد و در صورت امکان پزشک می تواند موهای ریش و سبیل شما را کاشت بزند. سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل ،داشتن ریش و سبیل پر پشت و زیبا یکی از آیتم های جذابیت آقایون به شمار می آید و طبق آمارهای جهانی مردانی که ریش و سبیل دارند نسبت به دیگر آقایون جذابیت بیشتری دارند. از این رو این موضوع تا حدی برای آقایون اهمیت پیدا می کنند که آنها ترجیح می دهند موهای ریش و سبیل خود را پر پشت نمایند. اما در بعضی آقایون به دلایلی امکان رشد موها وجود ندارد. از این رو فرد ترجیح می دهد با این کار زیبایی صورت خود را افزایش دهد. کاشت ریش و سبیل در هر سنی در کلینیک تخصصی آوینا تهران انجام می شود. کافی است برای گرفتن مشاوره با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل چه موقع است؟

دلایل کاشت ریش و سبیل

سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل ، کاشت برای فردی اهمیت دارد که ریش و سبیل صورت او را زیبا نماید و یا ایرادات صورت او را برطرف نماید. اما دلیل رشد نکردن و یا ریزش موهای ریش و سبیل چیست؟

  • ژنیتیک

قبل از اینکه برای درمان کم پشتی ریش خود اقدام کنید بهتر است به اطرافیان خود در خانواده نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که آیا کم پشتی موی ریش و سبیل شما طبیعی است و یا بر عکس دیگر اعضا این شما هستید که این مکشل را دارید. اگر به صورت کلی در تمام خانواده شما کم پشتی ارثی است بهتر است به فکر درمان کم پشتی نباشید و از همان ابتدا برای کاشت ریش و سبیل اقدام نمایید؛ چرا که عوامل ارثی راه حل درمانی ندارد. برای این کار بهتر است صبر کنید تا سن 25 سال شما کامل شود و رشد موهای شما نیز کامل گردد بعد از این سن امکان کاشت مو برای شما فراهم است.

خواندن ادامه مطلب در سایت :https://clinicavina.com/suitable-for-planting-beards-and-mustaches/

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

جوانسازی صورت با لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی است که برای درمان چین ‌و چروک پوست به ‌کاربرده می‌شود و از بروزترین روش‌های جوان‌سازی پوست در قسمت صورت و گردن به شمار می‌آید. تأثیرات بسیار زیادی در میزان طراوت و شادابی پوست دارد و هیچ‌گونه زخم و برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. در ضمن جنس نخی که در لیفت استفاده می‌گردد از پلی دی اکسانون است که برای جراحی‌های چشم و قلب نیز از آن استفاده می‌گردد که قابلیت جذب شدن دارد.

لیفت با نخ

به ‌هرحال اغلب خانم‌هایی که در اثر بالا رفتن سن دچار چین ‌و چروک‌های پوستی می‌شوند از این عمل برای جوان‌سازی پوست خود استفاده می‌نمایند که از عوارض کمتری بعد از عمل برخوردار است. در ادامه به بررسی شرایط این عمل زیبایی می‌پردازیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

روش لیفت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ ازجمله جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست صورت و گردن است که از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است و هیچ‌گونه زخم و یا شکافی بر روی پوست به وجود نمی‌آورد. این روش هیچ‌گونه نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد و به‌ صورت سرپایی انجام می‌شود. در این‌گونه از عمل یک سری نخ‌های مخصوص از طریق سوزن‌های بسیار باریک به پوست فرو می‌کنند و در نهایت عضلات آن قسمت را به بالا می‌کشند. این عمل موجب کلاژن سازی و در نهایت شادابی پوست می‌شود. مراقبت‌های محیطی مانند مصرف روزانه آب و سبزی‌ها، استفاده از ضد آفتاب به ماندگاری این روش کمک بسیاری می‌نماید.
وقتی فردی پیر می‌شود کلاژن و پروتئین‌های موجود در پوست تجزیه می‌شود و به ‌مرور زمان از بین می‌رود که درنهایت باعث ایجاد چین ‌و چروک هایی بر روی پوست فرد می‌گردد. با استفاده از این عمل و استفاده از نخ لیفت تجزیه‌پذیر از پوست مراقبت نموده و موجب استحکام و کشیدگی در پوست می‌شود که این عمل در نهایت موجب طراوت و شادابی پوست می‌گردد.

 

برای خواندن ادامه مطلب :https://clinicavina.com/lift-with-yarn/

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

کاشت ریش طبیعی

کاشت ریش  در جوامع امروزی همه روزه مدها و لباسهای گوناگونی را در میان مردم شاهدیم که همه روزه دست خوش تغییرات می باشد.این تغییر و تحول مدها و لباسها نیز در میان آقایان نیز به صورت وافری همه روزه مشاهده میشود و افراد با تیپ ها و لباسهای مختلف سعی بر ابراز اندام و هرچه بهتر جلوه دادن خود نیز می باشند.

در بسیاری از آقایان میبینیم که علاوه بر اهمیت دادن به تیپ و پوشش ظاهری نیز بر ظاهر چهره و محاسن خود هم اهمیت دوچندانی می دهند، و این امر به زمان الان نیز برنمیگیردد از زمان پیدایش آدمی تاکنون نیز ادامه دارد و مرتب کردن ریشها و سبیل و محاسن ظاهری نیز همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و آراستگی جزء طبیعت انسان می باشد.

کاشت ریش طبیعی – کاشت ریش و سبیل

شانه زدن ریش و سبیل نیز مورد علاقه بسایری از مردان بوده و باعث نشاط درونی و حس خوبی برای آنها میشود.

اما در این بین برخی از آقایان هستند که ممکن است همیشه ریش های خود را اصلاح کنند و برای آنها پرپشت بودن ریش یا سبیل اهمیت چندانی نداشته باشد.

خب سلیقه افراد متفاوت است البته ناگفته نماند که بسیاری از آقایان با توجه به دید خود و نظر اطرافیان که ریش به آنها میاید یا نه، و یا آمدن سبیل برای صورت آنها به وجود ریش و سبیل بر روی صورت خود اهمیت میدهند.

خواندن ادامه مطلب:https://clinicavina.com/planting-a-beard/

  • مریم مرادی