بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

جوانسازی پوست

جوان‌سازی چین چروک های صورت

جوانسازی پوست افراد به ‌مرور زمان و با افزایش سن چروک می‌شود و پوست درگیر خطوط و چین هایی در لایه زیرین خود می‌گردد؛ که در این موارد از کرم‌ها و یک سری درمان‌های موضعی برای کم کردن سطح چروک پوست استفاده می‌گردد ولی این کرم‌ها توانایی درمان چروک های عمیق را ندارد و برای رفع چروک های ایجادشده احتیاج به عمل‌های جراحی می‌باشد.

جوان‌سازی پوست

 

جوانسازی پوست از مهم‌ترین جراحی‌هایی است که برای برطرف کردن چین و چروک بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد و برای انجام این روش باید تا حدی چین و چروک ها را پر کرد، به همین خاطر برای انجام این روش از مزوتراپی به همراه بوتاکس و یا میکرودرمابرژین نیز می‌توان استفاده نمود. روش مزوتراپی موجب فعل و انفعالاتی در پوست می‌گردد و منجر می‌گردد که سلول‌های قدیمی از بین می‌رود و جایگزین آن سلول‌های جدیدی می‌گردد.

تکنیک‌های مختلف جوان‌سازی پوست

در قدیم برای طراوت بخشیدن به پوست از نخ استفاده می‌شد و این روش هنوز در برخی از نقاط جهان هنوز مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای درمان چروک های پیشانی و کنار چشم‌ها از روش بوتاکس استفاده می‌گردد تا از پیشرفت چروک ها جلوگیری می‌نماید. یک سری داروها برای طراوت بخشیدن به پوست درروش مزوتراپی مورداستفاده قرار می‌گیرد مانند انواع آمینواسیدها، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری. در ضمن از یک سری مواد طبیعی نیز برای جوانسازی پوست نیز استفاده می‌شود مانند گوجه‌فرنگی که برای زیبایی پوست بسیار تأثیرگذار است.
جوان‌سازی صورت با لیزر: در این روش با استفاده از لیزر لرزشی به پوست وارد می‌شود و پوست را مجبور به کلاژن سازی می‌نماید. این روش از مؤثرترین روش‌های شاداب نمودن پوست می‌باشد و برای برطرف نمودن مشکلات پوستی در این روش پرتوهای لیزر را به ناحیه‌های عمیق پوست می‌فرستند. می‌توان از طریق این روش خطوط متوسط تا عمیق را برطرف نمود و رنگ و بافت پوست را تا حد زیادی التیام بخشید.

خواندن ادامه مطلب:https://clinicavina.com/skin-rejuvenation/

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی