بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

کاشت ریش طبیعی

کاشت ریش  در جوامع امروزی همه روزه مدها و لباسهای گوناگونی را در میان مردم شاهدیم که همه روزه دست خوش تغییرات می باشد.این تغییر و تحول مدها و لباسها نیز در میان آقایان نیز به صورت وافری همه روزه مشاهده میشود و افراد با تیپ ها و لباسهای مختلف سعی بر ابراز اندام و هرچه بهتر جلوه دادن خود نیز می باشند.

در بسیاری از آقایان میبینیم که علاوه بر اهمیت دادن به تیپ و پوشش ظاهری نیز بر ظاهر چهره و محاسن خود هم اهمیت دوچندانی می دهند، و این امر به زمان الان نیز برنمیگیردد از زمان پیدایش آدمی تاکنون نیز ادامه دارد و مرتب کردن ریشها و سبیل و محاسن ظاهری نیز همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و آراستگی جزء طبیعت انسان می باشد.

کاشت ریش طبیعی – کاشت ریش و سبیل

شانه زدن ریش و سبیل نیز مورد علاقه بسایری از مردان بوده و باعث نشاط درونی و حس خوبی برای آنها میشود.

اما در این بین برخی از آقایان هستند که ممکن است همیشه ریش های خود را اصلاح کنند و برای آنها پرپشت بودن ریش یا سبیل اهمیت چندانی نداشته باشد.

خب سلیقه افراد متفاوت است البته ناگفته نماند که بسیاری از آقایان با توجه به دید خود و نظر اطرافیان که ریش به آنها میاید یا نه، و یا آمدن سبیل برای صورت آنها به وجود ریش و سبیل بر روی صورت خود اهمیت میدهند.

خواندن ادامه مطلب:https://clinicavina.com/planting-a-beard/

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی