بهترین مرکز تزریق ژل

  • ۰
  • ۰

جوانسازی صورت با لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی است که برای درمان چین ‌و چروک پوست به ‌کاربرده می‌شود و از بروزترین روش‌های جوان‌سازی پوست در قسمت صورت و گردن به شمار می‌آید. تأثیرات بسیار زیادی در میزان طراوت و شادابی پوست دارد و هیچ‌گونه زخم و برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. در ضمن جنس نخی که در لیفت استفاده می‌گردد از پلی دی اکسانون است که برای جراحی‌های چشم و قلب نیز از آن استفاده می‌گردد که قابلیت جذب شدن دارد.

لیفت با نخ

به ‌هرحال اغلب خانم‌هایی که در اثر بالا رفتن سن دچار چین ‌و چروک‌های پوستی می‌شوند از این عمل برای جوان‌سازی پوست خود استفاده می‌نمایند که از عوارض کمتری بعد از عمل برخوردار است. در ادامه به بررسی شرایط این عمل زیبایی می‌پردازیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

روش لیفت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ ازجمله جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست صورت و گردن است که از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است و هیچ‌گونه زخم و یا شکافی بر روی پوست به وجود نمی‌آورد. این روش هیچ‌گونه نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد و به‌ صورت سرپایی انجام می‌شود. در این‌گونه از عمل یک سری نخ‌های مخصوص از طریق سوزن‌های بسیار باریک به پوست فرو می‌کنند و در نهایت عضلات آن قسمت را به بالا می‌کشند. این عمل موجب کلاژن سازی و در نهایت شادابی پوست می‌شود. مراقبت‌های محیطی مانند مصرف روزانه آب و سبزی‌ها، استفاده از ضد آفتاب به ماندگاری این روش کمک بسیاری می‌نماید.
وقتی فردی پیر می‌شود کلاژن و پروتئین‌های موجود در پوست تجزیه می‌شود و به ‌مرور زمان از بین می‌رود که درنهایت باعث ایجاد چین ‌و چروک هایی بر روی پوست فرد می‌گردد. با استفاده از این عمل و استفاده از نخ لیفت تجزیه‌پذیر از پوست مراقبت نموده و موجب استحکام و کشیدگی در پوست می‌شود که این عمل در نهایت موجب طراوت و شادابی پوست می‌گردد.

 

برای خواندن ادامه مطلب :https://clinicavina.com/lift-with-yarn/

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی